Indbydelse til ryttermøde og afslutningsfest.

 

Cykeludvalget har igen i år den store fornøjelse, at indbyde medlemmer med ægtefælle/ledsager til en ordentlig afslutning på racersæsonen.

Sædvanen tro starter vi med en cykeltur på ca. 50 km i moderat tempo med efterfølgende hygge og kaffebord.

Som noget nyt afholder vi ryttermøde i forlængelse af kaffebordet og inden afslutningsfesten.

Arrangementet holdes lørdag den 7. oktober 2006 og programmet ser således ud:

 

13.00 Afgang fra stadion. Efter cykelturen er der mulighed for omklædning og bad på stadion.

 

15.30 Kaffe og kage i klubhuset

 

16.00 Ryttermøde. Dagsorden :

  1. Valg af dirigent

  2. Formandens korte beretning samt regnskab

  3. Valg af udvalgsmedlemmer og suppleanter

    På valg er Freddy Koller Nielsen, Ole Eriksen og Brian Sibbersen. Freddy Koller Nielsen ønsker ikke genvalg. Per Attermann ønsker at udtræde af udvalget i utide p.g.a. manglende tid.

  4. Hvad er dine ønsker til aktiviteter / tiltag i det kommende år ?

    Cykeludvalget har besluttet ikke at komme med et debatoplæg, ordet skal være frit. Herunder kan du dog se de beslutninger udvalget har foretaget med hensyn til ændringer for Blåvandshuk Rundt i 2007 samt udvalgets input til dette punkt på dagsorden.

  5. Eventuelt

18.00 Fest og grill på stadion. Prisen for fest og grill om aftenen er 50 kr. pr. person. Beløbet betales på dagen. Tilmelding kan ske på www.oct.dk under ”Tilmelding til løb” eller direkte til undertegnede senest d. 4 oktober 2006.

 

OBS!

Du må gerne ved din tilmelding give besked om du kan lave en skål salat, bage en kage eller lignende. Cykeludvalget sørger for kød, drikkevarer og andet tilbehør under aftenens fest.

 

Cykelhilsener fra

Karl Verner på tlf. 75 27 17 23 eller Per Attermann på tlf. 75 27 29 01

 

 

 

Cykeludvalgets evaluering af cykelmotionsløbet Blåvandshuk Rundt

Arbejdsopgaver skal meddeles ud til de enkelte ved personlig- eller email henvendelse 1½ - 2 mdr. og en lille uge før. Herved skulle vi gerne undgå så mange misforståelser og sene afbud.

 

Mad der serveres efter løbet skal fordeles mere ens, enten ved at veje en portion eller ved at justere portionsstørrelsen når en gryde er brugt i forhold til antal deltagere.

 

Nummer udlevering led under, at hver hastighedsgruppe havde sin egen numre gruppe. De bør bare være fortløbende. Overvejelse vedrørende afskaffelse af rygnumre som i dag og brug af numre som ved Grejsdalsløbet med nummer udprintning af den enkelte deltager fra internettet. Der kan så afhentes en plastlomme og strips i teltet på løsbdagen.

 

Mål: indslusning og numre aflæsning i rækkefølge. Flytte målstregen.

Løbsdato : 2. søndag i August fastholdes. Hvis vi ændrer til en anden dato i august vil vi få svært ved at undgå kollision med andre løb i regionen.

Samme priser og ruter som i 2006.

 

Hvad er dine ønsker til aktiviteter / tiltag i det kommende år ?

Ordet er frit under dette punkt, men vi vil opfordre dig til at overveje din holdning til bl.a. :

bullet

Hvordan synes du det er gået med opdeling i Børn og ungdom, Cykling for alle, Sport og Motions klasser samt omkring Tempo 28 ?

bullet

Hvilke aktiviteter kunne du tænke dig i 2007 ? (vintertræning, træningsformer, løb med fælles tilmelding, klubture, arrangementer, evt. foredrag og lign.)

bullet

Hvordan kan cykelafdelingen blive bedre ? (ikke sådan at forstå vi mener det er dårligt, men der er vel altid plads til forbedring).